با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به خراسان رضوی و به‌صورت متمرکز؛

۷۴ مدرسه مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد

تهران (پانا) - ۷۴ مدرسه و مجتمع آموزشی و پرورشی مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد مقدس و ارتباط تصویری با مراکز استان‌های کشور به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۷۴ مدرسه مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، 74 مدرسه و مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی مزین به نام "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش در مشهد مقدس به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که به‌طور همزمان و از طریق ارتباط تصویری از محل مجتمع آموزشی شهید سلیمانی مشهد مقدس با استان‌های سراسر کشور برگزار شد، 74 مدرسه و مجتمع آموزشی و پرورشی با 893 کلاس درس و زیربنایی بالغ‌بر 160 هزار 681 مترمربع در 31 استان افتتاح شد.

تاکنون 100 مدرسه به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده است که 26 پروژه دیگر نیز به‌تدریج و با اتمام عملیات ساخت به بهره‌برداری می‌رسد.

شایان‌ذکر است، مجتمع آموزشی حیات طیبه "سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی" مشهد مقدس با 52 کلاس درس در کلیه مقاطع تحصیلی، و 12هزار و 457 مترمربع زیربنا، دارای کارگاه و آزمایشگاه مجهز، دو سالن ورزشی، دو آمفی‌تئاتر، دو کتابخانه و سالن بازی کودکان می‌باشد و در آموزش‌وپرورش ناحیه پنج مشهد واقع‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار