مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر:

رسیدن به نقطه ایده‌آل در مقابله با ویروس کرونا با همت همگان میسر است

اسلامشهر(پانا) - اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت کنترل خانه به خانه درشهرستان اسلامشهر، در کاهش آمار متوفیان از نقش بسزایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به نقطه ایده‌آل در مقابله با ویروس کرونا با همت همگان میسر است

فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن همایش‌های فرمانداری در سخنانی اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته در کل کشور و از جمله شهرستان اسلامشهر شاهد کاهش آمار متوفیان هستیم ،البته روند مراجعان سرپایی ادامه دارد و این نشان از آگاهی مردم و اطلاع رسانی نهادهای مربوطه را دارد.

او افزود: طرح شهید سلیمانی نیز با شیوه محله محور در سه حیطه مراقبت،نظارت و حمایت در شهرستان اسلامشهر که از آذر ماه 99شروع شده، با همکاری خوب مردم و مسئولان استمرار دارد و تیم‌های مراقبتی شبکه بهداشت ودرمان،هلال احمر با همراهی نیروهای حمایتی بسیج و سپاه و مراقبت از افراد نیازمند به حمایت با حضور در درب منازل افراد و اطلاع رسانی با بروشورو نمونه گیری،افراد را به ماندن در خانه تشویق کرده و درکنار این موارد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی،فاصله‌گذاری اجتماعی در واحدهای تولیدی، اصناف و کارخانجات نیز نظارت دارند.

تاجیک تصریح کرد: در نقاط کم برخوردار اسلامشهر نیز تیم کامل پزشک،پرستار و آزمایشگاه سیار حضور پیدا کرده و طرح معاینه، غربالگری خانه به خانه را اجرا کرده و از افرادی که درآمد کمی داشته و یا در طول مدت قرنطینه باید در خانه بمانند ، حمایت خواهندکرد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان اسلامشهر بیان کرد: تثبیت وضعیت زرد و رسیدن به شرایط سفید و سبز در کل کشور و شهرستان با همان رعایت موارد پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها توسط مردم میسر است.

خبرنگار: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار