فرماندار اسلامشهر:

ضرورت تسهیل و تسریع درفرآیند خدمت به مردم درماه‌های پایانی سال

اسلامشهر (پانا) - مردم در شرایط دوران تحریم ظالمانه استکبارجهانی و خصوصا آمریکا پای دولت و نظام ایستادند و مشکلات را تحمل کردند .

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسهیل و تسریع درفرآیند خدمت به مردم درماه‌های پایانی سال

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر درجلسه شورای اداری که پس از یک وقفه سه ماهه به منظور شیوع کرونا در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و مشخص شدن نیازهای جدید مردم مسئولان منطقه می‌بایست فرآیند خدمت به مردم را تسریع و آسان کنند.

او افزود:مردم در این شرایط دوران تحریم ظالمانه استکبارجهانی و خصوصا" آمریکا پای دولت و نظام ایستادند و مشکلات را تحمل کردند و در کنار تحریم‌ها هم شیوع کرونا وضعیت را بر دوش مردم و مسئولان سنگین کرد و بسیاری از مشاغل با حداکثر درآمد از بین رفت و مکان‌های تولیدی مشکل پیدا کردند و برخی از پروژه‌ها هم تعطیل شدند.

او بیان کرد: در این راستا دولت به نحوی بر خلاف کشورهای دیگر مسائل را برنامه‌ریزی و مدیریت کرد و با سیاست‌های بانک مرکزی، دولت،منویات رهبری،حمایت دستگاه قضا و مجلس شورای اسلامی شرایط التهابی کشور با وجود کرونا و تحریم آرام شد.

مرسلپور تصریح کرد: در شهرستان اسلامشهر هم با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان مبارزه با کرونا حل مشکلات مردم با جلسات ستاد اقنصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، چراغ هیچ کارخانه خاموش نشد،، البته در بخش دستفروشی مشکلات داشتیم ولی در همین شرایط اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و کارخانه‌های متضرر از کرونا و تسهیلات توسعه فعالیت‌های بخش مشاغل خانگی را با حمایت بهزیستی و کمیته امداد را نیز داشتیم.

او گفت: درحوزه اشتغال از 15 شهرستان استان به غیر از شهر تهران درخشان‌ترین سوابق در زمینه ثبت اشتغال با توجه خاص استاندار تهران را داریم و از سهم یکصدهزار و هشتصد نفر در حوزه اشتغال 9هزار و900 نفراشتغال در سامانه وزارت رفاه و کارثبت شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در زمینه اقدامات کنترل و پیشگیری از کرونا با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان ،بیمارستان امام رضا(ع) طرح‌های پیشگیری،غربالگری و توسعه مراکز درمانی را اجرا کردیم که با ظرفیت 125 تخت، در بیمارستان دولتی منطقه سرانه بهبود‌یافتگان به نسبت متوفیان در سایر شهرستان‌های استان تهران از لحاظ جمعیت قابل برابری نیست.

فرماندار شهرستان اسلامشهر اذعان کرد: در مواجهه با کرونا تلاش مردم در همیشه در صحنه،مسئولان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ،همکاری عالی سپاه اسلامشهر و چهاردانگه و نیروهای هلال‌احمردر طرح شهیدسلیمانی موفق عمل کردیم که کاهش بستری‌ها و فوتی‌های شهرستان نشان از این مورد دارد.

مرسلپور از مسئولان درخواست کرد: به مردم گزارش بدهید و موارد خدمت خود را احتکار خبری نکنید و اصحاب رسانه از مسئولان مطالبه کنند و دهه فجر را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و قضاوت نسل فعلی در زمینه انعکاس واقعیت‌ها دانست.

مرسلپور اظهار کرد: در زمینه ریشه‌کنی بیسوادی تمامی ادارات و دستگاه‌های شهرستان می‌بایست با آموزش و پرورش همکاری کنندو ارگان‌ها و ادارات نیز درخواست کرد نسبت به اجرای طرح اجتماعی سامان که شهرستان اسلامشهر پایلوت اجرای طرح است اهتمام داشته باشند.

او در زمینه انتخابات 1400 نیز خاطرنشان کرد: تمام مسئولیت ما در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا اجرای دقیق قانون و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و در این راستا می‌بایست با خدمت به مردم و امید‌آفرینی تلاش داشته باشیم.

خبرنگار : حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار