اهدای ۷۵ تبلت به دانش‌آموزان نیازمنددر شهرستان پارس‌آباد

اردبیل (پانا) - در اقدامی خداپسندانه خانواده مرحوم نامی ۷۵ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند درشهرستان پارس‌آباد اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۷۵ تبلت به دانش‌آموزان نیازمنددر شهرستان پارس‌آباد

خانواده مرحوم حاج موسی نامی در اقدامی خداپسندانه در رزمایش کمک مومنانه بسیج، ۷۵ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند شهرستان پارس‌آباد اهدا کرد.

در سایه این اقدام خیرخواهانه خانواده مرحوم نامی دانش‌آموزان نیازمند که به خاطر نداشتن تبلت از برنامه‌های متنوع آموزشی برای ادامه تحصیل محروم مانده بودند، به چرخه آموزش آنلاین برمی‌گردند.

بنا به گفته داوود نامی فرزند مرحوم حاج موسی نامی، ارزش مجموع این تبلت‌ها ۱۰۰ میلیون تومان است.

مرحوم حاج موسی نامی از جمله خیرین پارس‌آبادی بود که از زمان آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج همواره چه از لحاظ کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یاری خانواده‌های نیازمند شتافته است.

کیومرث هاشمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیز با بیان اینکه حدود 10 درصد دانش آموزان این شهرستان از آموزش مجازی محروم هستند از خیران کمک خواست افزود: از همه کسانی که توانایی خرید گوشی همراه یا تبلت برای آمورش دانش آموزان را دارند خواهشمندیم حتما پای کار بیایند که بی شک زمانی که دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور از امکانات آموزشی برخوردار شوند، می‌توانند موثر باشند و از طرفی از حقی که نسبت به آموزش دارند، عقب نمی‌مانند.

او فرهنگ‌سازی برای تخصیص هزینه های ختم اموات در دوران کرونا را از جمله دیگر راهکارهای خرید تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان محروم دانست.

مدیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از سایر خیرین گفت: قبلا 40 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به ارزش 70 میلیون تومان توسط خیرین فرهنگی و سایر خیرین نیک اندیش این شهرستان به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار