در جلسه مراقبین سلامت شبکه آموزشی شاد مطرح شد:

مدیر آموزش و پرورش منطقه 15: هدف اصلی ما در بخش سلامت و تربیت بدنی، تربیت نسلی شاداب و متعادل است

تهران(پانا) - جلسه مراقبین سلامت با هدف تربیت نسلی شاداب و متعادل به صورت پخش زنده در شبکه آموزشی شاد با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه مراقبین سلامت با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش، فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی، اعظم طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت و جمعی از مراقبین سلامت به صورت مجازی و پخش زنده از طریق شبکه آموزشی شاد برگزار شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به مراقبین سلامت اظهار کرد: هدف اصلی ما در بخش سلامت و تربیت بدنی، تربیت نسلی شاداب و متعادل است، زیرا امروزه شاخص توسعه یافته بودن کشورها بالابودن شاخص سلامتی است.
وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های موجود، مربیان، اولیا و خود دانش آموزان استفاده کنیم و باید به سمتی برویم که دانش آموزان متغیرهای سلامت جسمی و بهداشت روانی را بدانند و شما مراقبین سلامت پرچمدار سفیران سلامت دانش آموزی هستید. شما مسئولیت دارید که در دانش آموزان تغییر نگرش ایجاد کنید و آنها را توانمند کنید و این با آموزش های مستمر و ارتقای صلاحیت های حرفه ای در همکاران محقق خواهد شد.
در ادامه این جلسه فاطمه موسی خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: شما مراقبین سلامت مدارس همواره در عرصه های مختلف بهداشت و سلامت دانش آموزان نقش مهمی داشته و دارید و با شیوع بیماری کرونا، نقش شما بیش از پیش آشکار شد.

وی در ادامه گفت: در ارسال پیام های بهداشتی دقت زیادی شود، ملاک ما فقط وزارت بهداشت است و در ارسال پیام های بهداشتی می بایست به مرجع آن توجه کرد که پیام سندیت داشته باشد.
در ادامه این جلسه طبائی، کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت منطقه ضمن تشکر از ارسال پوستر و بروشور توسط مراقبین سلامت، به تشریح وظایف مراقبین پرداخت و به سوالات آنان پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار