دستگاه تعلیم و تربیت با حساسیت و دغدغه مندی، در حال رصد دسترسی دانش آموزان به آموزش های با کیفیت است

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد دستگاه تعلیم و تربیت استان با حساسیت و دغدغه مندی در حال رصد دسترسی دانش آموزان به آموزش های با کیفیت است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه تعلیم و تربیت با حساسیت و دغدغه مندی، در حال رصد دسترسی دانش آموزان به آموزش های با کیفیت است

قاسمعلی خدابنده در برنامه گفت و گوی وزیر آموزش و پرورش با مدیران مدارس استان خراسان رضوی با اشاره به زحمات همکاران فرهنگی در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: توجه به آموزش های مجازی، فعالیت در بستر سامانه شاد و بهره برداری از فرصت‌های موجود در ارائه آموزش های مجازی در ایام شیوع ویروس کرونا در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد.

وی در ادامه افزود: خراسان رضوی از جمله استان های پیشتاز در تولید محتوای الکترونیکی استاندارد به شمار می رود که برخی از طریق سی دی های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و برخی از طریق سیمای خراسان رضوی برای دانش آموزان پخش خواهد شد.
وی تهیه و توزیع درسنامه های آموزشی برای آن گروه از دانش آموزانی که امکان دسترسی به آموزش های مجازی را ندارند به عنوان یکی از دغدغه های دستگاه تعلیم و تربیت استان توصیف کرد و گفت: در آغاز فرایند آموزش های مجازی ٢ هزار و ٧٠ مدرسه در سطح استان به اینترنت دسترسی نداشتند، با پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش و همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، تمامی مدارس به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند و در تمامی مدارس استان حداقل یک سیستم رایانه متصل به اینترنت وجود دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت استان با حساسیت و دغدغه مندی در حال رصد دسترسی دانش آموزان به آموزش های با کیفیت است، افزود: پیگیری، شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا یکی از اولویت های آموزش و پرورش خراسان رضوی است.
خدابنده با تاکید بر اینکه حفظ سلامت و تندرستی دانش آموزان و همکاران اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان است اظهار کرد: آموزش و پرورش استان در راستای اجرای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به صورت جدی پیگیر اجرای بسته های تحولی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار