توزیع هزار و 200 جلد کتاب راهنمای مدرسه پویا به همراه لوح فشرده آموزشی محتوای علمی طرح کوچ

تهران (پانا)- هزار و دویست جلد کتاب راهنمای مدرسه پویا با هدف پرورش دانش آموزان به همراه لوح فشرده آموزشی محتوای علمی طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان مناطق شهر تهران توزیع شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع هزار و 200 جلد کتاب راهنمای مدرسه پویا به همراه لوح فشرده آموزشی محتوای علمی طرح کوچ

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی شهر تهران کتاب راهنمای مدرسه پویا را در چارچوب اهداف سند تحول بنیادین و در راستای تحقق اهداف ساحت تربیت زیستی و بدنی، تدوین کرده است. این کتاب با هدف پرورش دانش آموزان فعال، بانشاط و مشارکت جو در فعالیت های ورزشی و برخوردار از سواد حرکتی، دارای سبک زندگی سالم و فعال، توسط دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است. در مطالب کتاب مذکور سعی شده است نمونه ای از طرح های کاربردی درفضاهای مدرسه را برای استفاده مدیران محترم و معلمان تربیت بدنی عزیز معرفی نماید تا راهنمای مناسبی برای پویایی و فعال سازی هر چه بهتر فضای فیزیکی مدارس باشد.

لوح فشرده آموزشی محتوای علمی طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان نیز به همراه کتب مذکور در مناطق توزیع شد، لوح فشرده طرح کوچ حاوی تمامی مطالب و محتواهای علمی، پاورپوینت ها، پوستر های آموزشی راهنمای دانش آموزان و والدین تهیه شده دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی است که جهت دسترسی آسان تر ذی نفعان به این محتواها در اختیار مناطق قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار