مدیر سازمان دانش آموزی استان خبر داد:

درخشش 10 محتوای تولیدی سیستان و بلوچستان در جشنواره تابستان شاد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد 10 محتوای تولید شده توسط مربیان و دانش آموزان پیشتاز سیستان و بلوچستان در مرحله نخست داوری جشنواره تابستان شاد برگزیده و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش 10 محتوای تولیدی سیستان و بلوچستان در جشنواره تابستان شاد

محمود همت در گفت و گو با پانا اظهار کرد: جشنواره تابستان شاد امسال با استقبال بی‌نظیر دانش آموزان و مربیان سیستان و بلوچستانی روبرو شد به نحوی که 700 اثر در بخش‌های معرفتی و اخلاقی، صف جمع، دانش تشکیلاتی، کمکهای اولیه و امداد و نجات، مخابره و جهت یابی، کار با چوب و طناب، فریاد شادی، زندگی در طبیعت، مهارتهای اجتماعی، مجری گری و خبرنگاری تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه از محتواهای ارسال شده از سیستان و بلوچستان بیش از 100 اثر در کانال کشوری سازمان دانش آموزی منتشر شد، افزود: پس از ارزیابی داروان نتایج مرحله نخست داوری اعلام شد که براساس آن 10 اثر تولیدی توسط 2 مربی و 7 دانش آموز سیستان و بلوچستانی برگزیده شد و به مرحله دوم داوری که توسط کاربران کانال سازمان دانش آموزی انجام می‌شود، راه یافت.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: منصور اسلام پناه از ایرانشهر و یوسف رئیسی از قصرقند 2 مربی پیشتاز استان هستند که محتوای تولیدی آنان در بخش «زندگی در طبیعت» توسط داوران جشنواره برگزیده شد.

همت ادامه داد: آثار تولیدی دانش آموزان زینب فخردامنی، حدیثه رسولی و فاطمه مرادی از ایرانشهر در بخش «شاداب سازی»، مهدی دلخوش از ایرانشهر و هدی و ندا میر از زهک در بخش «امداد و نجات»، حدیثه رسولی از ایرانشهر در بخش «دانش تشکیلاتی»، ابوالفضل محمد دوست از هامون در بخش «مخابره و جهت‌یابی» و طاها جاوید از زهک در بخش «معرفتی» این جشنواره برگزیده شد.

گفتنی است جشنواره تولید محتوای تابستان شاد در تابستان سالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در بستر شبکه شاد برگزار شد. به گفته اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی، ۳۷ هزار و ۷۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۹ هزار و ۶۵۰ اثر از سوی مربیان و ۲۸ هزار و ۱۰۰ اثر از سوی دانش‌‌آموزان تولید شده است.

پس از ارزیابی و امتیاز بندی آثار ارسالی ۱۰ هزار و ۴۵۸ اثر دانش‌آموزی و ۲ هزار و ۶۲ اثر مربوط به مربیان به مرحله کشوری راه یافت.

بین ۱۰ تا ۱۵ اثر دانش‌آموزی از هر ۱۰ رشته‌موضوع انتخاب شدند که در کانال کشوری سازمان دانش آموزی (ساپ) بارگذاری می‌شود تا دانش‌آموزان نظرات خود را اعلام کنند سپس بعد از ۱۰ تا ۲۰ روز از نظرسنجی، آثار برگزیده اعلام خواهد شد.

اختتامیه جشنواره به صورت آنلاین در کانال سازمان دانش‌آموزی (ساپ) با حضور دانش‌آموزان منتخب و برگزیده برگزار می‌شود؛ همچنین به افراد برگزیده در بخش دانش‌آموزی هدایایی داده خواهد شد و پس از رتبه بندی مربیان برگزیده نیز، از مربیان هم تحلیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار