اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

یاسوج (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضائی، به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح تعداد ۲۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۱۳۶ نفر معتاد به مواد مخدر، ۳ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و ۳۲ کیلو و ۴۰۰گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

موسوی با بیان اینکه ۴۱ دستگاه موتورسیکلت و همچنین ۲۳۵ دستگاه خودروی متخلف نیز در این طرح توقیف شد بیان کرد: در ادامه این طرح مأموران ۳۸ قبضه انواع سلاح کشف، ۷۰ نفر سارق را دستگیر و ۳۰ نفر دیگر را به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح ۱۴۶ مورد حکم جلب اجرا و همچنین ۲۹ دستگاه انواع خودروی حامل کالای قاچاق نیز توقیف و از ۳۲۰۰ واحد صنفی بازدید که به علت عدم رعایت مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و پروتکل های بهداشتی، تعداد ۷۰ واحد صنفی پلمب و به ۲۸۰ واحد صنفی نیز تذکرات کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاءامنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهمتر جلب اعتماد عمومی شهروندان است و از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار