احمدی لاشکی در دیدار با دختران حادثه دیده روستای شین آباد مطرح کرد:

پیگیری وضعیت دانش‌آموزان شین آبادی از سوی وزیر آموزش و پرورش

تا پایان برنامه ششم توسعه، افرادی که مشمول قانون جذب نیروی های حق التدریس و نهضت سوادآموزی هستند، جذب آموزش و پرورش خواهند شد

تهران (پانا) - معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش به همراه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با دختران حادثه دیده روستای شین آباد دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری وضعیت دانش‌آموزان شین آبادی از سوی وزیر آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به پیگیری مستمر وضعیت دختران دانش آموز حادثه دیده شین آباد توسط وزیر آموزش و پرورش گفت: شخص وزیر آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیر وضعیت دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی است.

وی با اشاره به اینکه هدف نهایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق حیات طیبه است ادامه داد: بهبود وضعیت فضای آموزشی در شهرستان پیرانشهر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

لاشکی ادامه داد: بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بومی گزینی در آموزش و پرورش با هدف تامین و حفظ نیروی انسانی مورد نیاز، با حساسیت بیشتری اعمال خواهد شد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: اخلاص حاج قاسم سلیمانی، عامل ماندگاری این مرد الهی است و وی، برای امنیت و آرامش ما جان فشانی کرد و همواره آرزوی شهادت داشت.

معاون وزیر اموزش و پرورش با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی نیز بیان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت نیروی انسانی آموزش و پرورش، نیازمند سازماندهی بهینه نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: تا پایان برنامه ششم توسعه، افرادی که مشمول قانون جذب نیروی های حق التدریس و نهضت سوادآموزی هستند، جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

احمدی لاشکی گفت: موضوع بررسی چالش های برگشت به مدرسه پس از کرونا، اهمیت بسزایی دارد و باید ابعاد آن تحلیل و راه کار مناسب ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار