رشد ۰.۳ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری

تهران(پانا) - طبق گزارش مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای برون‌شهری نسبت به شبانه روز گذشته رشد ۰.۳ درصدی را نشان می دهد هم چنین بر پایه این گزارش تردد در محورهای شمالی کشور، روان است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۰.۳ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، طی شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۸۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا دزدبن واقع در استان مازندران، از مورخ ۸ دی ماه لغایت ۱۲ اسفند ماه ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌گردد.

آخرین وضعیت محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

تردد در محور چالوس از ساعت ۸ الی ۱۷ ممنوع می‌باشد.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

ضمناً محور هراز دارای بارش برف و باران و محورهای فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار