شادی جمیلی:

با وجود نقش مهم بانوان در مدرسه سازی، کمتر نامی از آنها برده می‌شود

تهران (پانا) - به گفته عضو کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پویش ملی «من مادرم ، بچه های ایران فرزند من» از سوم دی ماه آغاز شد تا در راستای فرهنگ مدرسه سازی در کنار افزایش آگاهی بتوانیم از ظرفیت بالای بانوان و مادران خيّر در امر مهم مدرسه سازی و زمینه سازی برای پرورش دانش‌آموزان و هدایت آنها در مسیردرست استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
با وجود نقش مهم بانوان در مدرسه سازی، کمتر نامی از آنها برده می‌شود

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، شادی جمیلی عضو کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با تشریح پویش ملی «من مادرم ، بچه های ایران فرزند من» گفت: زنان و مادران همیشه در کارهای خیر و نیکو پیشقدم هستند و در امر مقدس مدرسه سازی شاهدیم که زنان بیشترین نقش را دارند.

وی ادامه داد: در کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که من هم افتخار عضویت در آن را دارم استفاده از زنان خيّر جامعه بخصوص در حوزه مدرسه سازی جزو اولویت کارهای قرار ما قرار دارد و در جلساتی که قبل از شیوع کرونا به شکل منظم و حضوری برگزار می شد و اکنون به شکل آنلاین برگزار می شود بحث پویش آجر به آجر و همین بحث پویش من مادرم ، بچه های ایران فرزند من مطرح و به مرحله اجرا درآمده است. آن چیزی که در امر مدرسه سازی برای ما مهم است و باید توجه کنیم پرورش و هدایت افراد در جهت درست است و ما می توانیم با ساخت مدارس و پرورش دادن کودکان، نوجوانان و جوانان آنها را در مسیر درست هدایت کنیم.

جمیلی با اشاره به نقش بانوان در آموزش و پرورش و مدرسه گفت: بانوان نقش بسیار مهم و اثر گذاری دارند . با وجود نقش مهم بانوان در مدرسه سازی همیشه در این حوزه از آقایان تقدیر و تشکر می‌شود ولی حقیقت این است که ما بانوان بسیاری داریم که کارهای ارزشمندی انجام داده اند و شاید کمتر نامی از آنها برده می شود. دو سل قبل برای جلسه ای در خصوص کمک به ساخت مدارس در مناطق سیل زده به سالن همایش های صدا و سیما دعوت شدم و از نزدیک شاهد بودم که بانوان بیشترین کمک آن هم با مبالغ بسیار به ساخت مدرسه در این مناطق واریز می کردند . اگر این حمایت ها و فعالیت ها بیشتر شود و مسئولین توجه بیشتری هم داشته باشند در کنار هم می توانیم ساخت مدرسه درمناطق مورد نیاز را ادامه بدهیم. هرچند که ممکن است افراد با بضاعت کم در این امر نقش داشته باشند و این پویش آجر به آجر که در حوزه بانوان به آن تاکید داریم به این موضوع اشاره می کند که حتی با بضاعت کم هم بتوانیم در امر مدرسه سازی مشارکت داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار