ادای احترام وزیر اطلاعات به مقام شامخ شهید سلیمانی در کرمان؛

پرونده ترور شهیدسلیمانی آماده ارائه به مجامع بین‌المللی است

علوی: تمام مستندات این تروریسم دولتی و نقض آشکار حاکمیت کشور جمع‌آوری و بیش از ۱۰۰۰ صفحه کار حقوقی انجام و پرونده تنظیم و آماده ارائه در مجامع بین‌المللی شده است

تهران (پانا) - وزیر اطلاعات صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین‌پورجعفری ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پرونده ترور شهیدسلیمانی آماده ارائه به مجامع بین‌المللی است

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی صبح روز سه شنبه بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با نثار فاتحه بر مزار شهدا با اهداف امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

وزیر اطلاعات امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شد. وزیر اطلاعات در بدو ورود به فرودگاه کرمان مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمان قرار گرفت.

وی که به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرده است بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای تشییع سردار دلها شرکت خواهد کرد.

سیدمحمود علوی در جمع خبرنگاران درباره پیگیری‌های حقوقی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه خون شهید سلیمانی پایمال شدنی نیست و از دست دادن این سرمایه جبران نمی‌شود، گفت: تمام مستندات این تروریسم دولتی و نقض آشکار حاکمیت کشور جمع آوری و بیش از 1000 صفحه کار حقوقی انجام و پرونده تنظیم و آماده ارائه در مجامع بین‌المللی شده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن خودش هم می‌داند چه جنایت بزرگی مرتکب شده، افزود: ما در برابر خون شهید سلیمانی رسالت چند وجهی داریم که یک وجه آن پرداختن حقوقی به این مسئله است که تمام مستندات این تروریسم دولتی و نقض آشکار حاکمیت کشور جمع آوری و بیش از 1000 صفحه کار حقوقی انجام و پرونده تنظیم و آماده ارائه در مجامع بین المللی شده تا بتواند صدای مظلومیت این شهید را به گوش جهانیان برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار