آغاز مسابقات مجازی قرآن ، عترت و نماز فرهنگیان منطقه چهار

تهران (پانا) - فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از آغاز مسابقات مجازی قرآن ، عترت و نماز فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات مجازی قرآن ، عترت و نماز فرهنگیان منطقه چهار

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه چهار در فضای مجازی آغاز شد.

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از آغاز مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خبر داد و گفت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا و با تصمیمات اتخاذ شده و لحاظ پروتکل های بهداشتی و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز با بهره گیری از فناوری های نوین، مطابق جدول زمانبندی در سه بخش برگزار می شود. در شاخه قرآن کریم رشته های: حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر جزء 21 و قصه گویی قرآن کریم؛ در شاخه نماز رشته های: روش تدریس احکام و اذان؛ در شاخه عترت رشته های: نهج البلاغه، صحیفه سجادیه در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد در حال برگزاری است.

وی افزود: بحمدالله در خصوص برگزاری مسابقات غیر حضوری در فضای مجازی، پس از طرح موضوع در جلسه شورای قرآن و عترت منطقه و تمهید مقدمات و تعامل با معاونت پژوهش و کارشناسی فناوری و ضمن خدمت، اسامی همکاران متقاضی شرکت در این دوره از مسابقات به صورت اتوماسیونی به کارشناسی ارسال و پس از تجمیع و پردازش داده ها، مسابقات به تفکیک و با توجه به جدول زمانبندی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار