محسن هاشمی: انتظار افکار عمومی پیگیری ابعاد مختلف دو حادثه کرمان و پرواز اکراین است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت انتظار افکار عمومی از رسانه ملی و سایر دستگاه‌های مسئول در این حوادث آن است که با انعکاس گرامیداشت و پیگیری ابعاد مختلف این دو حادثه از تلقی احساس بی‌تفاوتی در مسئولان نسبت به قربانیان این حوادث و بازماندگانشان جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
محسن هاشمی: انتظار افکار عمومی پیگیری ابعاد مختلف دو حادثه کرمان و پرواز اکراین است

محسن هاشمی در ابتدای دویست و شصت و دومین جلسه شورا فرارسیدن نخستین سالگرد فاجعه کرمان که موجب قربانی شدن بیش از 60 نفر از هموطنان در تشییع جنازه سردار سلیمانی در کرمان شد، را به خانواده این عزیزان تسلیت گفت. همچنین سالروز سانحه پرواز اکراین را که جان 176 مسافر بی گناه این پرواز را گرفت تسلیت می‌گوییم و برای بازماندگان قربانیان این سانحه نیز صبر آرزو داریم.

هاشمی ضمن یادآوری دردناک این دو حادثه تاکید کرد: انتظار افکار عمومی از رسانه ملی و سایر دستگاه‌های مسئول در این حوادث آن است که با انعکاس گرامیداشت و پیگیری ابعاد مختلف این دو حادثه از تلقی احساس بی تفاوتی در مسئولان نسبت به قربانیان این حوادث و بازماندگانشان جلوگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنانش با بیان این نکته که در آستانه چهارمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی هستیم اظهار داشت: آیت الله شخصیتی بود که در این شرایط سخت جامعه و مردم، فقدان ایشان بیشتر احساس می شود و آمادگی مدیریت شهری برای این گرامیداشت را، بخصوص در مورد قربانیان سانحه پرواز اکراین که محل وقوع آن نیز در حومه تهران است، اعلام می کنیم.

محسن هاشمی تاکید کرد: اگر مسئولان مختلف کشور در قوای سه گانه وسایر دستگاهها، تقدم مصالح مردم و انقلاب را بر مواضع، منافع و سلیقه شخصی، گروهی و سازمانی که ایده اصلی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، مد نظر قرار دهند، بدون تردید بخش قابل توجهی از مشکلات امروز جامعه و گره های ایجاد شده در زندگی مردم گشوده می شود.

به گفته وی وجود ایثار و فداکاری در رفتار و تصمیم گیری مسئولان موجب می شود که با پایان دادن به لجبازی و خود تحریمی و سنگ اندازی و تخریب یکدیگر، زمینه برای حل مشکلات جامعه فراهم شود و در این شرایط یک مقاومت عقلانی در برابر یکجانبه گرایی و بدعهدی های بیگانگان نیز با حمایت مردم و وحدت جامعه همراه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنانش در آستانه چهارمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی اظهار کرد: شاید علت تداوم تخریب و هتاکی نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی، با وجود گذشت چهارسال از رحلت ایشان نیز همین نگرانی افراطیون از گرایش جامعه به نگرش و تفکر هاشمی است که با تاکید بر میانه گرایی، افراط و تفریط را به زیان جامعه و برخلاف مصالح انقلاب و اسلام می داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار