برگزاری سومین جلسه کمیته تخصصی «آسیب شناسی و مدیریت فضای مجازی»

تهران (پانا) - سومین جلسه کمیته تخصصی آسیب شناسی و مدیریت فضای مجازی در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جلسه کمیته تخصصی «آسیب شناسی و مدیریت فضای مجازی»

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،‌ سومین جلسه کمیته تخصصی" آسیب شناسی و مدیریت فضای مجازی" با حضورمسعودشکوهی مدیر کل امور تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب ‌های اجتماعی ، مصطفوی معاون برنامه ریزی امور مشاوره و سایر اعضا در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی تشکیل شد.

مسعود شکوهی ضمن خیر مقدم به اعضا گفت: برای جلوگیری از آسیب‌ها، باید مدیریت هوشمند ، آگاهانه و فعالانه از فضای مجازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: جلسات کمیته تخصصی آسیب‌شناسی و مدیریت فضای مجازی با حضور نمایندگان درون سازمانی در این معاونت تشکیل شد و براساس مصوبات جلسه قبل استفاده از ظرفیت ها جهت تولید محتوا و همچنین مطالعات پژوهشی و تطبیقی محتوا در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه جلسه محتوای پیشنهادی فضای مجازی ارائه و بحث و تبادل نظرو پیشنهادات توسط اعضا در این خصوص صورت گرفت همچنین مقرر شد اعضاء کمیته نظرات تخصصی خود را ظرف مدت یک هفته کنند.

همچنین مصوب شد پروپوزال محتوای تهیه شده ارائه شود تا ابهامات در خصوص نحوه اجرا ، ارزشیابی ، جامعه هدف و .. برطرف شود . محتوا باید پویا و انعطاف پذیر و به روز آوری شده باشد.

در پایان جلسه اعضا فرصت پیدا کردند تا بصورت تخصصی در خصوص محتوای ارائه شده نظرات خود ظرف مدت یک هفته بصورت مکتوب ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار