جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود

ارومیه (پانا) - معاون امور مجلس و حقوقی وزیر آموزش و پرورش گفت بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و به‌صورت بومی گزینی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود

به گزارش اداره کل وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی معاون وزیر آموزش و پرورش در جلسه بررسی مشکلات آموزشی شهرستان مهاباد با اشاره به ارتقاء کمیت و کیفیت نیروی انسانی آموزش و پرورش، افزود: این نهاد نیازمند سازماندهی بهینه نیروی انسانی است.

وی اضافه کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه، افرادی که مشمول قانون جذب نیروی های حق التدریس و نهضت سوادآموزی هستند، جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: موضوع بررسی چالشهای برگشت به مدرسه پس از کرونا، اهمیت بسزایی دارد و باید ابعاد آن تحلیل و راهکار مناسب ارائه شود.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه آموزشی شاد، بیان کرد: این اقدام کار بزرگی بود که آموزش و پرورش با این ابزار، آموزش بیش از ۱۶میلیون دانش آموز را پوشش داد.

احمدی لاشکی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و بصورت بومی گزینی خواهد بود.

وی درباره رفع معضل کمبود فضای آموزشی در استان آذربایجان غربی گفت: این امر نیازمند هم‌افزایی نمایندگان مجلس و دولت با توجه به اولویتهاست و لازم است تا احصا و فروش املاک مازاد آموزش و پرورش با رویکرد تبدیل به احسن مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار