نقشه‌ راه ما در دستگاه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

کلات(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش کلات، معاونت پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع و جمعی از کارشناسان اداری، جلسه توجیهی معلمان خرید خدمات در محل مرکز آموزشی رفاهی نادر یک این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نقشه‌  راه ما در دستگاه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است

‍ رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در جمع معلمان خرید خدمات (حمایتی)، بستر همه آموزش ها و یادگیری ها را مدرسه دانست و تشریح کرد: در عصر توسعه تکنولوژی، مرزهای پیشرفت محدودیتی ندارند، دانستن در عصر حاضرکه توسعه تکنولوژی است، ارزش چندانی ندارد، آنچه باعث موفقیت می شود مهارت خلاقیت، مهارت ارتباطی و ...است.

وی افزود: رکن اصلی تربیت، اخلاق است ، ما در دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال آموزش مهارت ارتباطی، کار تیمی، همراه با ترکیب و تولید ایده های نو به دانش آموزان هستیم.

پروانه تشریح کرد: خلاقیت و فناوری در حوزه های درسی به دست می آید، تفکر خلاق از طریق موضوعات درسی امکان پذیر است و وظیفه ماست تا شرایط و محیط را برای بدست آوردن خلاقیت اثر گذار برای دانش آموزان فراهم کنیم. برای ایجاد خلاقیت باید چالش ایجاد کنیم و برای ایجاد چالش چرا و پرسش و پاسخ در دانش آموزان باعث ایجاد بارش مغزی می شود.

مدیر آموزش و پرورش کلات، فناوری آموزشی، تبادل اطلاعات صحیح در شبکه های مجازی، انتقال تجربیات در زمینه های آموزشی را از دیگر راه های ایجاد خلاقیت در دانش آموزان دانست و بیان کرد: نقشه‌ راه ما در دستگاه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، آنچه در کلاس های درس آموزش می دهیم به درستی و با جزییات در این سند آمده است، در این سند آنچه ما را به حیات‌طیبه می رساند در شش ساحت به درستی بیان شده است.

رمضان پروانه در ادامه عنوان کرد: نخبه فقط کسی نیست که در یک بعد رشد کرده است، یک نخبه باید هنرمند، سخنور خوب، اخلاق مدار، دارای مهارت ارتباطی، خلاق در همه زمینه ها و ... تربیت شده باشد و همه این ها در مدارس به دانش آموزان آموخته می شود.

وی گفت: از شما همکاران عزیز انتظار داریم در تربیت درست دانش آموزان اهتمام لازم را داشته باشید، چرا که شغل ما با سایر مشاغل و دید جامعه به ما به عنوان معلم متفاوت است و انتظارات از ما بالاست و تمام سعی ما بر این باشد تا از ایجاد ناهنجاری در آینده یک دانش آموز جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار