همایش استانی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی با میزبانی ناحیه چهار مشهد در شبکه شاد برگزار شد

مشهد(پانا)- مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان رضوی دربزرگداشت اولین سالگرد سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد ویژگی های سردار شهید سلیمانی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش استانی  سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی با  میزبانی ناحیه چهار مشهد در شبکه شاد برگزار شد

جواد نجفی یکی از همرزمان سردار در مجاهدت های قبل و بعد از دفاع مقدس، ضمن تشکر از زحمات جامعه فرهنگیان خطاب به آنها گفت: افتخار ما حضور در جمع فرهنگیانی است که فرهنگ انقلابی، اسلامی و آموزشی را در سطح کشور، استان و ناحیه ترویج می دهند.

وی ضمن اشاره به عملیات های مهمی که با سردار همراه بود، اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز سردار ولایتمداری بود که او این مهم را در حد اعلی داشت. تواضع و فروتنی یکی دیگر از ویژگی های بارز ایشان بود که شهدای ما به واسطه همین تواضع و فروتنی به مقام مخلصین دست یافتند که سردار سلیمانی یکی از شهیدانی بود که خود را برای خدا مخلص کرد.

نجفی با اشاره به دوره های مختلف زندگی از جمله کودکی ،نوجوانی ، جوانی ،بزرگسالی و پیری خاطر نشان کرد: انسان ها در این ایام در مقام امتحانات قرار می گیرند و دوران جوانی اوج این امتحانات است که سردار سربلند از آن بیرون آمد .

وی همچنین از دو اصل " اختفا " و " استتار " به عنوان دو اصل مقابله با دشمن نام برد که سردار در تمام عملیات ها و مقابله با دشمن از آنها به خوبی استفاده می کرد .

وی ضمن اینکه خانواده دوستی، خداشناسی، اعتدال، طمانینه، هنردوستی، انقلابی، سخت کوشی، ارتباط با جوانان، منضبط بودن، ساده و با صفا، مردم دار بودن، خوش اخلاقی ، روحیه شهادت طلبی، ولایت مداری ، نبوغ نظامی، سلحشور و مخلص بودن و دیپلمات بودن و تمام جهات مثبتی که باید یک انسان مومن متقی داشته باشد را از خصوصیات بارز شهید دانست و اظهار کرد این ویژگی ها تمام خصوصیات و رمز سردار شناسی است.

او همچنین گفت: سردار سلیمانی ولایت مداری را در حد اعلی داشت و نبوغ نطامی او سرآمد و مورد تایید رهبر بود.

مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان رضوی ضمن تشکر از سید جواد قوامی نژاد ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهدگفت: امیدواریم در حوزه آموزش و پرورش که تاکنون خروجی خوبی در فعالیت های فرهنگی و انقلابی گری داشته است از این به بعد هم به همین زیبایی عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار