محمدزاده مطرح کرد؛

ایجاد مدرسه مجازی در حوزه سوادآموزی بزرگسالان

تهران (پانا) - بیست و هفتمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مدرسه مجازی در حوزه سوادآموزی بزرگسالان

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان با دستور جلسه بررسی بیانات مقام عالی وزارت و تقسیم کار برای عملیاتی شدن مطالبات وزیر برگزار شد.

محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در آغاز جلسه با صلوات بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جلسه را آغاز کرد و گفت: امروز روز گزینش است و این روز را گرامی می دارم و همچنین در آستانه سالروز قیام 19 دی مردم قم هستیم که سر آغاز انقلاب اسلامی ایران شد این روز را گرامی می داریم.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: از حضور صمیمی آقای وزیر ممنون هستیم که به مناسبت هفته سوادآموزی به خانه خود آمد و مدافع سر سخت سوادآموزی در وزارتخانه نیز خود او است و همواره سازمان را پشتیبانی می کنند.

محمد زاده افزود: اگر آقای وزیر از کار راضی نباشد صریح بیان می کند. بیانات ایشان در مورد سوادآموزی فصل الخطاب است. و همه ما تلاش کنیم مطالبات ایشان را اجرائی کنیم. سه موضوع مهم را مطرح کرد 1- بحث استقرار نظام آموزش بزرگسالان و فعالیت در آموزش بزرگسالان را مطرح کرد و ازسوی وزارتخانه این موضوع در حال پیگیری از سازمان امور اداری و استخدام کشور است. 2- دومین خواسته او ایجاد مدرسه مجازی است و خواستگاه این کار را در حوزه بزرگسالان و سوادآموزی دانست و تلاش می کنیم که این کار به نحو احسن انجام شود. 3- سومین خواسته نیز، مدرسه محور شدن سوادآموزی است که بایدبطور روشن و واضح بیان شود، لذا تاکید می شود جهت تحقق خواسته های وزیر برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و همه ما تلاش کنیم تا به مرحله عمل برسد.

محمدزاده در ادامه به دادن پاسخ مناسب و به موقع به استانها تاکید کرد و در این جلسه موارد ذیل بعنوان تصمیمات متخذه ، مورد تصمیم گیری قرار گرفت: 1- طی جلسه ای با حضور واحدهای تخصصی نسبت به شکل گیری غرفه فروش برای تولیدات یادگیری محلی تصمیم سازی شود. 2- کار گروهی با محوریت معاونت امور آموزشی برای عملیاتی نمودن مدرسه محور شدن سوادآموزی و مدرسه مجازی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد. 3- کار گروهی با محوریت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برای عملیاتی نمودن استقرار نظام آموزش بزرگسالان و سوادآموزی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد. 4- کار گروهی با محوریت دفتر پژوهش و محتوای آموزشی برای عملیاتی نمودن تولید محتوای الکترونیکی تشکیل و اقدام بایسته صورت گیرد . 5- به منظور بهره مندی از ظرفیت کارشناسی نظام پیشنهادات سازمان فعال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار