مدیر پژوهش سرای دانش آموزی امیرکبیر:

با وجود شرایط سخت به وجود آمده در اثر کرونا، پژوهش تعطیل نیست

تهران (پانا)- مدیر پژوهش سرای دانش آموزی امیرکبیر منطقه ۳، رابطین پژوهش را رهبران راهبردی در جبهه پژوهش نامید.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
با وجود شرایط سخت به وجود آمده در اثر کرونا، پژوهش تعطیل نیست

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، پژوهش سرای دانش آموزی امیرکبیر اولین جلسه رابطین پژوهشی سال تحصیلی1400- 1399 را در فضای مجازی ویژه رابطین پژوهشی تمام مقاطع تحصیلی برگزار کرد.

دراین جلسه علیرضا نظری، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی امیرکبیر، فعالیت‌های مختلف انجام شده از سال گذشته تاکنون را بیان کرد و رابطین پژوهش را رهبران راهبردی در جبهه پژوهش نامید و گفت: با وجود شرایط سخت به وجود آمده در اثر کرونا پژوهش تعطیل نیست و پژوهش سرای امیرکبیر به عنوان دو قطب کشوری هوافضا و علوم دریا آماده هدایت و جذب استعدادها و آثار مختلف دانش آموزان در امر پژوهش است.

وی در رابطه با اولین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای کشور، چگونگی مسابقات، گرایش ها و شیوه نامه بطور کامل توضیح داد و افزود: از همکاران محترم درخواست می کنم، اطلاع رسانی لازم را در مدارس انجام دهند و با فراهم کردن زمینه حضور دانش آموزان در کانال‌های علمی پژوهشی پژوهش سرای امیرکبیر در شبکه شاد، آنان را برای استفاده از وبینارها، مسابقات، شرکت در کارگاه ها و آزمایشگاه ها تشویق کنند. در ضمن دو قطب علمی پژوهشی کشور که در آموزش و پرورش منطقه 3 فعالیت می کنند، پتانسیل بسیار ارزشمندی برای حضور و فعالیت دانش آموزان منطقه در بخش پژوهش هستند که باید به دانش آموزان معرفی شوند که این مهم از طریق مدیران محترم مدارس و رابطین پژوهش اتفاق می افتد.
گفتنی است در این جلسه 65 تن از همکاران و مدیران مدارس شرکت کرده بودند.

در پایان نظری پس از پاسخگویی به سوالات مطرح شده از حضور پرشور همکاران در جلسه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار