امام جمعه ملارد:

امانت داری، اخلاق مداری و صیانت از حقوق و حفظ شان داوطلبان در گزینش

ملارد(پانا)- به مناسبت سالروز گزینش، گزینشگران و محققین تحقیقات گزینش آموزش و پرورش شهرستان ملارد با امام جمعه ملارد دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امانت داری، اخلاق مداری و صیانت از حقوق و حفظ شان داوطلبان در گزینش

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، به مناسبت سالروز گزینش، حسینی نوری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و چهلمین روز شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، فرا رسیدن سالروز گزینش را به گزینش‌گران و محققین تحقیقات گزینش تبریک گفت و خاطرنشان کرد: امر گزینش امری خطیر و حساس است، زیرا در آینده افرادی که گزینش آنان انجام می‌شود، می بایست الگوی کودکان و نوجوانان ما باشند.

او بر امانت‌داری و حفظ اسرار داوطلبان تأکید کرد و گفت: در کنار بررسی گزینش و صلاحیت افراد، وظیفه خطیر امانت‌داری، اخلاق‌مداری و صیانت از حقوق و حفظ‌ شأن داوطلبان بر عهده گزینش‌گران است.

امام جمعه ملارد افزود: گزینش و دستگاه‌های اجرایی باید طوری برنامه‌ریزی کنند که هر فردی با توجه به تخصص و تعهد در جایگاهی که مد نظر است قرار گیرد.

حسینی تصریح کرد: امر گزینش باید در طول دوران خدمت افراد در آموزش و پرورش ادامه‌دار باشد و اعمال و رفتار و عملکرد نیروها تحت نظارت باشد.

لازم به ذکر است در این نشست از گزینش‌گران و محققین پیشکسوت آموزش و پرورش ملارد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار