زنان در حفظ وحدت  اسلامی و صیانت از دستاوردهای فرهنگ غنی اسلام تاثیر بسزایی دارند

بوشهر(پانا)_ مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان بوشهرگفت  زنان با آگاهی و معرفت نسبت به ترویج دین اسلام ، حفظ وحدت و صیانت از دستاوردهای فرهنگ غنی اسلام تاثیر بسزایی در جامعه معنوی دارند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
زنان در حفظ  وحدت  اسلامی و صیانت از دستاوردهای فرهنگ غنی اسلام تاثیر بسزایی دارند

زهرا عرفان در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد : برگزاری همایش باز تاب اندیشه مکتب شهید سلیمانی در رشد و تعالی زن مسلمان بصورت مجازی از سوی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی و دبیر خانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و دفاتر استانی نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت ، جلوه ای از وحدت مسلمانان است و نقش اساسی که زنان شیعه و سنی در حفظ این مهم دارند .

او گفت : زنان با آگاهی و معرفت نسبت به ترویج دین اسلام ، حفظ و صیانت از دستاوردهای فرهنگ غنی اسلام تاثیر بسزایی در جامعه معنوی دارند .

عرفان افزود : زنان با تاسی از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت(ع) و الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا (س) فرزندانی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش می دهند و تربیت دینی آنها را برای جهاد و شهادت مهیا می کنند تا با شهادت هر فرزند جامعه اسلامی ، فرزندان مومن، متقی و متعهد پرچم اقتدار و عظمت اسلامی را در دست گیرند و با اهتزاز آن توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام را خنثی کنند .

عرفان ادامه داد : شناخت دشمنان اسلام ، تعهد در قبال اسلام و پاسداری از حریم الهی و تلاش برای تقریب و وحدت اسلامی از ویژگی های بارز سردار شهید والامقام است .

عرفان تاکید کرد: امروزه زنان با رشد و تعالی خویش و پرورش فرزندانی نیکو و شایسته نقش ارزنده ای در تحقق هدف ها و پیشبرد آرمان های اسلامی دارند .

برگزاری این گونه همایش ها با هدف تقریب و وحدت مسلمانان بسیار حائز اهمیت و استمرار و تداوم آن نیز ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار