رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

زنجان (پانا) - طی مراسمی با حضور اعضای شورای معاونین اداره کل؛ از زحمات ایرج عماری قدردانی و حسین امیری به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به حساسیت کاری در اداره ارزیابی عملکرد گفت: کار در حوزه ارزیابی عملکرد بسیار حساس است و باید بر اساس حق و حقیقت رفتار کنیم و همیشه از حق پاسداری کنیم و مسئولیت‌ها امانتی در دست ما هستند که می بایست طوری عمل کنیم که در محضر پروردگار و مردم شرمنده نباشیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: حضور بازرسان در مدارس برای عیب گیری محض نباشد و اگر معایب و نواقص وجود داشت باید بر اساس رفتار انسان مدارانه، محترمانه و با همکاری برطرف شود.

وی همچنین ادامه داد: قضاوت باید عادلانه و بر اساس گزارشات و واقعیات و فارغ از دیدگاه های شخصی صورت گیرد و نباید نگاه از بالا به پایین در سیستم مدیریتی وجود داشته باشد و می بایست فضای تعاملی و مشارکتی حاکم باشد.

مظفری در پایان خاطر نشان کرد: اداره ارزیابی عملکرد بایستی پرچمدار احترام به ارباب رجوع خصوصا شهروندان و فرهنگیان استان باشد و منشا تحول فرهنگی و درونی سازی آن شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات ایرج عماری قدردانی شد و حسین امیری به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار