شوک بزرگ به تراکتوری‌ها؛ مصدومیت دژاگه کوتاه مدت نیست

تهران (پانا) - پولدارهای تبریز که آرام آرام به روزهای خوب برگشته‌اند با شوک بزرگی روبرو شده‌اند و هافبک مطرح این تیم دیدارهایی مهم را از دست خواهد داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شوک بزرگ به تراکتوری‌ها؛ مصدومیت دژاگه کوتاه مدت نیست

پس از اینکه حکم اخراج علیرضا منصوریان از تراکتور تبریز صادر شد و سرمربیگری این تیم طی تصمیمی عجیب در فوتبال جهان و البته تکراری در فوتبال ایران به یکی از بازیکنان تراکتور رسید، آنها توانسته بودند به آرامی روزهای خوب را ببینند اما طی دو بازی اخیر همه چیز برای تراکتوری‌ها تغییر کرد.

ابتدا شکست مقابل صنعت نفت آبادان و سپس تساوی خانگی مقابل شهر خودرو مشهد باعث شد تا نوار بردهای متوالی تراکتور با مسعود شجاعی پاره شود اما این تنها مشکل پولدارهای فوتبال ایران نیست و حالا آنها با شوکی بزرگ روبر شده‌اند.

در جریان دیدار تراکتور مقابل شهر خودرو، اشکان دژاگه در نیمه اول مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ابتدا به نظر می‌رسید مصدومیت او حاد نباشد اما این بازیکن که برای ملاقات با خانواده‌اش راهی آلمان شده، بر خلاف پیش‌بینی‌ها مصدومیتی جدی از ناحیه عضله پا دارد و باید حداقل یک ماه دور از فوتبال باشد.

بدین ترتیب دژاگه حداقل و در بهترین حالت دیدار مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک را از دست خواهد داد و در بهترین حالت به دیدار هفته چهاردهم مقابل پرسپولیس خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار