شبکه شاد نقطه آغاز فعالیت آموزش و پرورش در فضای مجازی است

اردبیل(پانا) -معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت شرایط کشور در دوران کرونا باعث شد آموزش و پرورش به سمت استفاده از فضای مجازی و تشکیل شبکه شاد برود و این شبکه نقطه آغاز فعالیت آموزش و پرورش در فضای مجازی بود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد نقطه آغاز فعالیت آموزش و پرورش در فضای مجازی است

قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش در جمع شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، زندگی در زیست‌بوم جدیدی را برای ما رقم ‌زده است، اظهار کرد: آموزش‌وپرورش برای استمرار فرآیند آموزش در دوران کرونا با ورود به فضای مجازی و راه اندازی شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد)، فرصتی جدید و تحول را در آموزش ایجاد کرد.

او با عنوان اینکه هر چند دوران شیوع کرونا یک تهدید است تصریح کرد: آموزش و پرروش این تهدید را به یک فرصت در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان مبدل کرد.

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه متاسفانه تمامی دانش آموزان قدرت مالی برای تهیه تبلت و یا گوشی ندارند، خاطر نشان کرد: سعی کردیم با استفاده از برنامه های آموزشی صدا و سیما، بسته های آموزشی و حضور دانش آموزان در کلاس های درسی در مناطق روستایی، شرایط تعلیم و تربیت را برای همه دانش آموزان فراهم کنیم.

احمدی لاشکی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از حذف مرکز تربیت معلم در دوره های قبل و اجرای طرح 3-3-6 سند تحول بنیادین در عرض یک سال گفت: این عوامل باعث شده تا در تامین نیروی انسانی با کمبود مواجه شویم.

او با یادآوری اینکه شرایط جذب نیرو در آموزش و پرورش همیشه یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش بوده، تصریح کرد: مسئولیت ما تربیت معلمانی است که پرورش آینده‌سازان کشور مان را بر عهده خواهند گرفت، بنابراین باید بهترین‌ها را برای این مسئولیت انتخاب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار