تجلیل ازبرترین‌های هنرستان موفقیان آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش‌‌سراهای سراسر کشور با عناوین ۹ گانه، شامل مسابقات آزمایشگاهی، کدنویسی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، زیست‌فناوری، ادبیات و علوم انسانی، دریا، فناوری نانو، گیاهان دارویی و طب ایرانی و نجوم برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازبرترین‌های هنرستان موفقیان آموزش و پرورش اسلامشهر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در مراسمی از مقام‌آوران هنرستان موفقیان آموزش و پرورش اسلامشهر که در اولین دوره جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش‌‌سراهای سراسر کشور موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته کدنویسی شدند با حضور معاون توسعه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان تجلیل بعمل آمد.

این جشنواره از سوی قطب‌های کشوری پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و دبیرخانه راهبری درس آزمایشگاه علوم تجربی و با مشارکت ستادهای تابعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ویژه دبیران و دانش‌آموزان برگزارشد و دانش‌‌آموزان، حسین ابراهیمی و حسن احمدی پس از کسب رتبه اول استانی و در مرحله کشوری با کسب رتبه دوم و دانش‌آموز، عارف سلیمانی در مرحله استانی با کسب رتبه اول در رشته کد نویسی موفق به افتخارآفرینی برای شهرستان اسلامشهر شدند.

این دوره از مسابقات با عناوین ۹ گانه، مسابقات آزمایشگاهی، کدنویسی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، زیست‌فناوری، ادبیات و علوم انسانی، دریا، فناوری نانو، گیاهان دارویی و طب ایرانی و نجوم برگزارشد.

در این مراسم،مهدوی کارشناس امور بانوان، چراغی مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید مطهری پسران، موسویان مدیر و یوسف پور معاون فنی مدرسه موفقیان آموزش و پرورش اسلامشهرو اولیاء دانش‌آموزان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار