آخرین خبر درباره لغو محرومیت عیسی آل کثیر

تهران (پانا) - عیسی آل کثیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبدیل به بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس شده است، بازیکنی که با رای عجیب AFC 6 ماه محروم شده و حالا هواداران پرسپولیس امیدوار به بخشش او هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آخرین خبر درباره لغو محرومیت عیسی آل کثیر

محرومیت عیسی آل کثیر یکی از مهم‌ترین سوژه‌هایی است که طی ماه‌های اخیر هواداران پرسپولیس دنبال کرده و هر از چندگاهی به لغو آن امیدوار می‌شوند.

در همین راستا از روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شدند که پس از ارجاع پرونده مهاجم پرسپولیس به دادگاه حکمیت ورزش (CAS)، این دادگاه قصد دارد محرومیت عیسی آل کثیر را کاهش داده و با کاهش دو ماهه مدت زمان محرومیت، او 4 ماه از حضور در فوتبال محروم باشد. خبری که باعث شد هواداران پرسپولیس به بازگشت مهاجم محبوب و گلزن خود بیش از گذشته امیدوار شوند.

اما براساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط پانا، جلسه دادگاه حکمیت ورزش درباره محرومیت عیسی آل کثیر هنوز برگزار نشده و تا زمانی که جلسه برگزار نشود، به صورت طبیعی حکمی هم صادر نخواهد شد. بنابراین خبر منتشر شده درباره کاهش دوره محرومیت این بازیکن خبری جعلی است که به نظر می‌رسد در راستای بر هم زدن تمرکز قهرمان فوتبال ایران در آستانه دیدارهای حساس با سپاهان اصفهان و استقلال تهران باشد.

محرومیت عیسی آل کثیر پس از آن اعلام شد که پرسپولیس توانست در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 با اقتدار پاختاکور ازبکستان را شکست داده و راهی نیمه نهایی شود. پس از این بازی عده‌ای از هواداران رقیب پرسپولیس با هجوم به صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار محرومیت مهاجم پرسپولیس به علت حرکت نژادپرستانه شدند و در نهایت AFC هم با استناد به همین درخواست‌ها و ایمیل‌هایی که از ایران به این کنفدراسیون رسیده بود، برای حمایت از رقیب عربستانی پرسپولیس دست به کار شد و حکم عجیب محرومیت 6 ماهه برای عیسی آل کثیر را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار