نمایشگاه خوشنویسی سردار قهرمان در ملارد افتتاح شد

ملارد(پانا)- نمایشگاه خوشنویسی سردار قهرمان و کارگاه خوشنویسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد با هدف ایجاد رقابت و انگیزه بین خوش‌نویسان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه خوشنویسی سردار قهرمان در ملارد افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، در این نمایشگاه ۲۰ اثر خوشنویسی از هنرمندان انجمن خوشنویسان شهرستان ملارد با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایش درآمد.

امیراسماعیل پورروشن رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ملارد در افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، ۲۰ اثر از هنرمندان خوشنویس این شهرستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و به مدت یک هفته برای بازدید عموم مردم دایر است.

او افزود: این آثار به دو سبک شکسته و نستعلیق بوده که به همت انجمن خوشنویسان شهرستان ملارد جمع‌آوری و در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

همچنین محمدحسین قبادپور مدرس و عضو انجمن خوشنویسان ملارد در سخنانی گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد رقابت و تبیین بوده که اهداف پیش‌بینی شده از این رویداد با اجرای تک تک برنامه‌های جنبی محقق می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از پانزدهم دی‌ماه به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ از این نمایشگاه که درشهرستان ملارد، فاز۳ مارلیک، روبروی پارک شیوا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است، دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار