تامین زمین برای ۲۰۰ هزار واحد مسکونی

تهران (پانا)‌- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اعلام آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای انتقال ۷۵۰ هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن خبر می دهد می گوید بر اساس تفاهم اولیه مقرر شده که حدود ۲۵۰ هزار هکتار زمین از سازمان منابع طبیعی به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود اما در جلسات مشترکی که در دولت تشکیل شده وزیر جهاد کشاورزی برای انتقال حدود ۷۵۰ هزار هکتار زمین دیگر نیز اعلام آمادگی کرده است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تامین زمین برای ۲۰۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، محمود محمودزاده در مراسم تودیع و معارفه علی نبیان و احمد اصغری مهرآبادی مدیران عامل سابق و جدید سازمان ملی زمین و مسکن، با اشاره به حجم وظایف این سازمان، آن را قلب تپنده بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی خواند.

محمودزاده از ابلاغ برنامه ۵ سال آینده حوزه مسکن برای ساخت ۵ میلیون واحد مسکونی خبر داد و گفت: این تصمیمات از برنامه‌های بلندمدت حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی است و به یک دولت خاص تعلق ندارد.

وی در خصوص پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن، توضیح داد: با تلاش تمامی مسؤولان حوزه‌های ذیربط تاکنون موفق به تأمین زمین برای حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان مشکلات فیمابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان منابع طبیعی، گفت: بر اساس تفاهم اولیه مقرر شده که حدود ۲۵۰ هزار هکتار زمین از سازمان منابع طبیعی به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود اما در جلسات مشترکی که در دولت تشکیل شده وزیر جهاد کشاورزی برای انتقال حدود ۷۵۰ هزار هکتار زمین دیگر نیز اعلام آمادگی کرده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، تدوین مقررات و آئین‌نامه‌های تازه با توجه به شرایط اقتصادی جدید کشور را از دیگر مواردی دانست که می‌تواند تحولی در حوزه مسکن کشور ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار