مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

کوتاهی در انجام مسئولیت، زمینه فساد را فراهم می کند

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی عنوان کرد کوتاهی در انجام مسئولیت، زمینه فساد را فراهم می کند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کوتاهی در انجام مسئولیت، زمینه فساد را فراهم می کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری‌نسب با بیان ضرورت انسداد زمینه های فساد در دستگاه های اجرایی، گفت: گلوگاه های شکل گیری فساد باید بسته شود که این موضوع هم به نفع شخص و هم به سود سیستم است.

وی با ذکر جمله ای از شهید سلیمانی گفت: بر اساس نظر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باید از خدا بخواهیم که این قدر تلاش و کار نصیبمان کند که فرصت نداشته باشیم به فکر گناه باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شهدا هیچ وقت دین را با دنیایشان عوض نکردند، ما هم با تاسی به آن ها باید بکوشیم تا اسیر دنیا و تعلقات آن نشویم که این تفکر، فسادخیز و گمراه کننده است.

اسکندری نسب گفت: صداقت در هر کاری بسیار مهم است همه ما وسیله ای هستیم برای این که دانش آموز به اهدافش برسد، اهداف آموزش و پرورش در مدرسه محقق می شود و وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و قانون مندی ما زمینه را برای تحقق مطلوب تر این اهداف فراهم می کند.

آموزش و پرورش فرصت خوبی برای کسب اعتبار است و کارکنان این دستگاه، همواره با روحیه خدمت رسانی برای اعتلای نظام تلاش کرده اند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان هم در این جلسه با بیان این که فساد اداری یکی از عمومی ترین اشکال فساد است که مرزهای زمان و مکان را درنوردیده، گفت: فساد اداری به عنوان یک پدیده نامطلوب، مستلزم وجود یک نگرش جامع است تا علل آن در چارچوبی مشخص، تعیین و ریشه کن شود.

حمیدرضا میرموسی ضمن ابلاغ و تبیین دستورالعمل اجرایی مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری، فرایند انتخاب و انتصاب بازرسان ماده 91 و 92 را هم تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار