برگزاری نشست هم اندیشی اولیاء با مربیان دبستان شاهد معمار کاشمر

کاشمر(پانا)-نشست هم اندیشی مجازی اولیاء و مربیان در آموزشگاه شاهد معمار کاشمردر فضای شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی  اولیاء با مربیان دبستان شاهد معمار کاشمر

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مدارس و سپری شدن چند ماه از سال تحصیلی جدید جلسه ای با عنوان هم اندیشی معلمین با اولیای دانش آموزان در دبستان دخترانه شاهد معمار بصورت مجازی و تحت نرم افزار شاد برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت بررسی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان در فرایند آموزش مجازی در گروه های کلاسی سامانه شاد برگزار شد، ابتدا جلالی مدیری آموزشگاه ضمن تشکر از معلمین گرامی بابت انجام تعهدات خود و تدریس و آموزش دروس پایه های مختلف به دانش آموزان، از والدین نیز که با صبر و حوصله وسایل ارتباطی مبایل و تبلت را تهیه و در اختیار فرزندان خود گذاشته و به مانند همکاران این معلمین در خانه به آموزش فرزندانشان و ارتباط با معلمین تلاش میکنند تشکر و قدردانی کرد.
طی این ارتباط مجازی معلمین هر پایه آموزشی در کلاس خود حضور یافته و پس از ارتباط، برخی موارد آموزشی و مشکلات موجود در این زمینه را مطرح و متقابلا اولیاء نیز موارد مرتبط با آموزش فرزندانشان را با معلم مربوطه مطرح کردند.

مهمترین مباحث مطرح شده اهمیت دادن والدین به حضور به موقع دانش آموزان در کلاس مجازی ،انجام تکالیف و ارسال در زمان مقرر برای معلمین گرامی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار