هرکسی که در مسیر خدا و برای رضای خدا کار کند جایگاه عظیمی دارد

کاشمر(پانا)- به مناسبت اولین سالگرد سردار دلها و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده مراسم گرامیداشتی با حضور ‏مردم شهید پرور شهرستان کاشمر و مسئولین این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.‏

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
هرکسی که در مسیر خدا و برای رضای خدا کار کند جایگاه عظیمی دارد

حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدانفخری زاده وعاصمی و درگذشت عالم ربانی مصباح یزدی گفت: هرکسی که در مسیر خدا و برای رضای خدا کار کند جایگاه عظیمی دارد. شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها کسی بود که از جانش گذشت و در راه خداوند وبرای رضای خداوند قدم برداشت و به آرزویش که شهادت بود رسید .

وی با بیان اینکه مصداق و الصدیقین و الشهدا ،حاج قاسم سلیمانی است و مصداق صالحین ،علامه مصباح یزدی بود گفت : در سالگرد شهید سلیمانی، علامه مصباح یزدی از دنیا رفتند، ایشان یک فقیه ،حکیم ، فیلسوف، مفسر، معلم اخلاق و متبحر از لحاظ علمی بودند.

وی افزود علامه مصباح یزدی شباهت زیادی به شهید مطهری دارند، یک عالم جامع به این معنا که یک عالمی پیدا شود که در اوج و کامل بودن باشند.

طباطبایی با بیان بخشی از اقدامات موثر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: ایشان فردی مبارز و انقلابی بودند و هجمه هایی که بدخواهان برایشان درست کرده بودند هم به این دلیل بود که نتوانستند در برابر استدلال های ایشان مقاومت کنند و جوابی نداشتند.

امام جمعه شهرستان کاشمر در پایان، پیروزی هایی که در قبال این شهدای گرانقدر بدست آمده را بزرگ و عظیم دانست و گفت شهادت این شهدا برای ما عزت است به نحوی که شهادت سردار سلیمانی آمریکا را ترساند که حتی کشتی های مارا جرات نداشتند متوقف کنند که این اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار