برگزاری جلسه توجیهی سرایداران و خدمتگزاران مدارس چهاردانگه

چهاردانگه(پانا)- رئیس آموزش و پرور چهاردانگه، ضمن ابراز قدردانی از تلاشهای سرایداران و خدمتگزاران مدارس، مسئولیت نیروهای خدماتی را بسیار مهم و حساس دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی سرایداران و خدمتگزاران مدارس چهاردانگه

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، مسعود پوری رئیس آموزش و پرور چهاردانگه گفت: سرایداران لازم است تا تمام توان خود را بکار گیرند تا حفاظت و مراقبت از مدارس در مقابل خطرات و مشکلات احتمالی به نحوه شایسته صورت پذیرد و درصورت وقوع مشکل در اسرع وقت به مدیران و مسئولین مربوطه اطلاع‌رسانی کنند.
او در ادامه با توجه به اهمیت نگهداری از اموال بیت‌المال گفت: مسائل حفاظتی و ایمنی مدارس جزء اولیت‌های کاری شما عزیران باشد و تعامل مناسب با مدیران و مراجعه کنندگان را نیز سرلوحه کار قرار دهید.

این مقام مسئول گفت: حفاظت از اموال مدرسه و لزوم هوشیاری و اهتمام ویژه در رعایت موارد ایمنی و پیشگیری از سرقت و سایرمسائل امنیتی جزء اولیت‌های کاری سرایدارن و خدمتگزاران می باشد.

در ادامه امیدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، اهتمام نیروهای خدماتی در حفاظت از اموال و تجهیزات مدارس منطقه را خواستار شد و بر کاهش مصرف انرژی در فصل زمستان تاکید کردم.
در پایان محمدی مسئول حراست اداره به تبیین وظایف و حوزه مسئولیت سرایداران پرداخت و در پایان از زحمات نیروهای سرایداری حاضر در مدارس با اهدا لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار