از اطعام مومنان تا تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی

یزد(پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه ، توزیع بسته های معیشتی و اطعام به مومنین در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
از اطعام مومنان تا تهیه کمک جهیزیه در سایه شهید سلیمانی

محمدحسین کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، اظهار کرد: به مناسبت سالگرد سردار دلها ( حاج قاسم سلیمانی ) 1000 پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران پخت شد.
وی اضافه کرد: بر اساس نیت واقفان و خیران بخشی از غذا‌های طبخ شده بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود : همچنین به مناسبت این ایام ، بیش از 3000 بسته کمک‌های مومنانه در قالب طرح راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد و با هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده‌های آسیب پذیر قرار گرفت.
وی با اشاره به تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند گفت: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار می گیرد.
کاظمی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه گفت: به مناسبت شهادت بانوی دوعالم فاطمه الزهرا (س) برنامه های مختلف مذهبی بصورت مجازی و از طریق شبکه های مختلف و سایت های معتبر در امامزادگان و بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار