ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه تمدید شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه به درخواست ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرایی شده و هر پرواز خارجی دیگری را نیز بخواهند تعلیق می‌‌کنیم.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه تمدید شد

به گزارش ایسنا، از ابتدای دی ماه و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان، ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا روابط خود را در راستای حفظ سلامت مردم با این کشور محدود کرده و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پروازهای انگلستان تا نیمه دی ماه ممنوع کرد اما با توجه به اینکه امروز آخرین روز از این محدودیت بود به نظر می‌رسد همچنان این ممنوعیت ادامه خواهد داشت و هیچ مسافری نمی‌تواند از انگلستان به ایران سفر کند.

تورج دهقان زنگنه در باره آخرین وضعیت پروازهای انگلستان اظهار کرد: بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت پروازهای انگلستان تا پایان دی ماه تمدید شد و این ممنوعیت تا هر زمانی که دستگاه‌های متولی مانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا بخواهند ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم هر پرواز خارجی دیگری را نیز متولیان سلامت از ما درخواست کنند ممنوع یا محدود خواهیم کرد و در حال حاضر فعلا کسی از انگلستان نمی‌تواند به ایران سفر کند و از ایران نیز به این کشور نمی‌تواند پروازی داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به همه ایرلاین‌های داخلی و خارجی اعلام کردیم که هیچ مسافری نمی‌تواند از انگلستان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به ایران سفر کند و اگر این اتفاق بر خلاف مصوبات و پروتکل‌های ابلاغی رخ دهد مسلما با ایرلاین مربوطه برخورد جدی خواهد شد. که البته پروتکل‌های خاضی برای مسافری که طی هفته‌های گذشته در انگلستان بوده اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار