به میزبانی شهرستان اسلامشهربرگزارشد:

گردهمایی گزینش‌گران شهرستان های جنوب غرب استان تهران

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامی‌داشت 15 دی ماه سالروز تشکیل گزینش به فرمان امام خمینی (ره) جلسه قطبی گزینش‌گران شهرستان های جنوب غرب استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی گزینش‌گران شهرستان های جنوب غرب استان تهران

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی برتشکیل گزینش بیانگر نگاه ایشان به اهمیت گزینش افراد متعهد و مخلص برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او در ادامه با تأکید بر لزوم حفظ و نگهداری نیروی انسانی کارآمد، افزود: کار گزینش آن هم در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، شایسته‌ گزینی و انتخاب نیروی انسانی با کیفیت برای آموزش و پرورش است.

بنار ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه گزینش‌گران از آنها خواست با دقت نظر، افراد متعهد و شایسته را برای فعالیت در عرصه مقدس تعلیم و تربیت انتخاب کنند و در گزینش افرادی که ممکن است در آینده برای جامعه آسیب‌رسان باشند نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهند و همیشه در گزینش افراد، اخلاق و انسانیت را مدنظر قرار دهید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ابراز امیدواری کرد: برای بهینه سازی منابع انسانی آموزش و پرورش و صیانت از مرزهای تعلیم و تربیت باید با تداوم تلاش و توکل و بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، محیطی مستعد برای رشد و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار