اشاره سید حسن نصرالله به مستند «چرا سوریه» اوج

تهران (پانا) - سیدحسن نصرالله در گفتگوی زنده تلویزیونی اخیر خود از مستند «چرا سوریه» از محصولات تازه سازمان اوج نام برد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اشاره سید حسن نصرالله به مستند «چرا سوریه» اوج

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان در گفتگوی زنده تلویزیونی اخیر خود به مستند «چرا سوریه» به کارگردانی «وحید فراهانی» که تولید شده سازمان اوج است اشاره کرد.

وی درحالیکه به تحولات اخیر در کشور سوریه و مواضع کشورهای همسایه درخصوص این کشور به سخنرانی پرداخته بود، به مستند «چرا سوریه» اشاره کرد.

نسخه عربی این مستند اخیرا از شبکه المیادین منتشر شد که با استقبال مخاطبین همراه بود و در هفته های آتی در ایران اکران آنلاین می شود.

مستند «چرا سوریه» روایتی‌است از دریچه ای متفاوت به بحران و جنگ سوریه، که تا به حال در رسانه‌های بین‌المللی حرفی از آن بازگو نشده و کمتر به آن پرداخته شده. این فیلم مستند به دنبال کشف چرایی اهمیت سوریه برای کشورهای جهان و نقش آنها در این بحران 10 ساله می‌رود.

کارگردانی مستند سینمایی «چرا سوریه» را وحید فراهانی برعهده داشته است و برای ساخت این مستند چندین سفر به سوریه انجام شده و با افراد مختلفی درباره زوایای مختلف بحران ده ساله سوریه در منطقه خاورمیانه و دلایل بوجود آمد این بحران از زاویه‌ای نادیده صحبت شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار