برگزاری جلسه توجیهی رابطان مدارس خوانا در آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رسالت دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در مدارس علاوه بر آموزش کتب در هر پایه، آموزش چگونه زیستن به دانش‌آموزان است و بسته تحولی خوانا زمینه مناسبی برای رشد استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی رابطان مدارس خوانا در آموزش و پرورش اسلامشهر

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حمید ملکی معاون آموزش ابتدایی اسلامشهر جلسه توجیهی رابطان مدارس خوانا ضمن تشریح چیستی، چرایی و چگونگی طرح بسته تحولی خوانا اظهارکرد: طرح خوانا این فرصت را برای ما در مدارس ایجاد کرده که بتوانیم دانش‌آموزان را در ابعاد مختلف گوش‌دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن به رشد و بالندگی حداکثری برسانیم و در تلفیق با آنها مهارت‌های ادب، مسئولیت‌پذیری و جرأت‌ورزی را در آنها نهادینه کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر عنوان کرد: رسالت ما در مدارس علاوه بر آموزش کتب در هر پایه، آموزش چگونه زیستن به دانش‌آموزان عزیز است و بسته تحولی خوانا زمینه مناسبی برای رشد استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان است.

او در خصوص چگونگی اجرای این طرح بیان کرد: اطلاعات دانش‌افزایی طرح در اختیار مدارس و آموزگاران مجری در مدارس منتخب اجرای طرح قرار گرفته و شیوه درست اجرا توسط مدرس بسته تحولی خوانا تشریح شده و آموزگاران در مدارس مجری طبق توانمندی و خلاقیت‌های خود می‌تواننددر کلاس‌های درس این طرح را به مرحله اجرا دربیاورند.

ملکی ضمن تقدیر از رابطان و آموزگاران محترم مدارس منتخب ابراز امیدواری کرد: با یاری خداوند متعال و خلاقیت‌های آموزگاران تلاش‌گر که در شرایط جهاد علمی کرونا به خوبی درخشیدند، بتوان حماسه‌ای نو در جهت اعتلای فرزندان سرزمین عزیزمان، آفرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار