اجرای طرح پایش و رصد شاخص های آموزشی و پرورشی در منطقه ۲

تهران (پانا) - کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش منطقه2، از بازدید ۵۰ مدرسه در پنجمین روز اجرای طرح پایش و رصد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پایش و رصد شاخص های آموزشی و پرورشی در منطقه ۲

روح اله اسفندیار، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد در گفت و گو با پانا گفت: ۵۰ مدرسه از مدارس منطقه ۲ در طی پنج روز در طرح پایش و رصد در شرایط بحران کرونا مورد بازدید قرار گرفتند.

روح اله اسفندیار بیشترین موضوعیت این طرح و محور اصلی آن را چگونگی تدریس در فضای مجازی و استفاده از امکانات شبکه شاد و شناسایی و معرفی مدارسی که مشکل برقراری ارتباط با شبکه شاد را دارند، اعلام کرد و گفت: همچنین شناسایی دانش آموزانی که امکانات دسترسی به فضای مجازی و استفاده از بستر فضای مجازی را ندارند و معرفی آنان به انجمن اولیا و مربیان و خیرین جهت تمهید امکانات لازم است.
وی افزود: این طرح از تاریخ هفتم دی ماه آغاز و تا تاریخ بیست و یکم دی ماه ادامه خواهد داشت و همه مدارس اعم از دولتی و غیر دولتی منطقه را زیر پوشش قرار داده و مورد بازدید قرار می گیرند.
وی در ادامه گفت: پس از دریافت بخشنامه از اداره کل، اقدام به تشکیل جلسه توجیهی برای ناظرین این طرح کرده و ناظران در ۴ تیم دو نفره، روزانه بازدیدهای خودشان را از تاریخ هشتم دی ماه آغاز کردند و تا امروز ۵۰ مدرسه توسط ناظران مورد بازدید قرار گرفته است. همجنین خودارزیابی مدیران توسط خودشان و شناخت نقاط قوت و ضعف هر مدرسه یکی از ویژگی های این طرح به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار