اجرای طرح شهید سلیمانی در منطقه چهار

تهران (پانا) - آموزش و پرورش منطقه چهار در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری مردم و مسوولان در قطع زنجیره انتقال کووید-۱۹ با همدلی و پیگیری ماموریت های مرتبط، در اجرای طرح شهید سلیمانی پیشگام است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید سلیمانی در منطقه چهار

طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، در سه حوزه مراقبت، حمایت و نظارت با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا از اواخر آبان‌ماه سال جاری در نقاط مختلف کشور آغاز شد که براساس آمارهای موجود حضور بسجیان اقشار مختلف در این طرح گام بلندی در راستای مقابله با این ویروس منحوس بوده است.

مانور طرح شهید سلیمانی با هدف تمرکز بر پیشگیری و مراقبت و خدمت در کارزار کرونا به همت سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، سرهنگ رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کربلا، رضایی، مسئول حراست آموزش و پرورش منطقه چهار و محمد دوست شهردار منطقه چهار برگزار شد.

سرهنگ کاظم رضایی، فرمانده بسیج ناحیه کربلا در خصوص این طرح اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی کارمندان ادارات، سپاه، بسیج اقشار، هلال‌احمر و اورژانس، سازمان‌های مردم نهاد، سفیران سلامت، اصحاب رسانه، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران و در یک کلام آحاد جامعه در یک پایگاه جهادی و در یک صف مشترک برای دفاع از سلامت مردم و به خصوص حمایت از مبتلایان به ویروس کرونا وارد کارزار مبارزه با این ویروس منحوس شدند.

وی افزود: در این طرح تیم‌های مراقبتی، حمایتی، نظارتی از طریق کمک‌های نقدی و حمایت‌های مردمی، به صورت فعال در صحنه حضور می‌یابند تا منسجم و یکپارچه، گام بلندی در جهت مقابله با ویروس کرونا برداشته و با اولویت قرار دادن اقشار آسیب‌پذیر، خانواده‌های کم‌درآمد، سالمندان و بیماران زمینه‌ای زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا را فراهم می‌کنند.

فرمانده بسیج ناحیه کربلا ادامه داد: طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر شعار «هر خانه، یک پایگاه سلامت» عملیاتی می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی ایران هم به عنوان یکی از مجریان این برنامه همکاری و حضور فعال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار