بمب نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان معرفی شد

تهران (پانا) باشگاه رئال مادرید قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی با یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بمب نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان معرفی شد

به گزارش kingfut، محمد صلاح از زمان پیوستن به لیورپول در سال 2017 ستون اصلی موفقیت این تیم بوده و حام‌های مهمی مانند لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس را در 2 سال گذشته بدست آورده است.

با این حال، به نظر می‌رسد زمان حضور او در آنفیلد رو به پایان است زیرا صلاح حاضر نشد انتقال به غول‌های اسپانیایی یعنی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید را رد کند. صلاح در طی مصاحبه ای با خبرگزاری اسپانیایی AS داشته، در مورد احتمال ترک قرمزها در آینده قابل پیش‌بینی گفت که « همه اینها در اختیار باشگاه است. »

اظهارات وی شایعات انتقال احتمالی به رئال مادرید یا بارسلونا را تقویت کرده است. گفته می‌شود وینگر مصری از وضعیت لیورپول ناراضی بوده است و به ویژه با نرسیدن بازوبند کاپیتانی در لیگ قهرمانان اروپا به او، برای رفتن از آنفیلد جدی‌تر از قبل شده است.

اما براساس گفته خبرنگاران اسپانیایی، رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای خرید محمد صلاح است و این بازیکن هدف اصلی کهکشانی‌ها برای تابستان 2021 به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار