فرماندار کاشمر:

باید به دانش آموزان بازمانده از تحصیل توجه ویژه داشت

کاشمر(پانا)-فرماندار کاشمر تاکید کرد باید به دانش آموزانی که از تحصیل بازمانده اند توجه زیادی کرد و تا حد توان آنها را به محیط آموزشی بازگرداند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
باید به دانش آموزان بازمانده از تحصیل توجه ویژه داشت

علی ساقی، فرماندار شهرستان کاشمر در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: امسال ما 4 اولویت داریم که یکی از مهمترین آنها کرونا است و مابقی معیشت، امنیت و انتخابات است؛ همچنین موج سوم کرونا در کاشمر برای ما قابل تصور بود و به همین دلیل محدودیت ها را ایجاد کردیم و مدارس را بعد از گذشت 4 هفته از بازگشایی تعطیل کردیم.

وی ادامه داد: آمار مبتلایان در موج اول کرونا 45 نفر بود، اما در موج سوم به 150 نفر رسید و این رقم برای شهرستان کاشمر قابل قبول نبود و بخاطر این شرایط محدودیت ها را ایجاد کردیم و طبق آمار جدیدی که از طرف شبکه بهداشت و درمان کاشمر به ما رسیده 50 درصد آزمایش های کرونا مثبت اعلام شده است.

ساقی گفت: قطعا ما علاقه داریم تا بتوانیم برنامه های مذهبی در سطح شهرستان برگزار کنیم و خواهان این هستیم تا دانش آموزان با اطمینان کامل به مدارس بروند، اما در شرایطی قرار گرفته ایم که به ثبات پایدار نرسیده ایم تا بتوانیم این خواسته ها را برآورده کنیم.

وی گفت: ما باید به دانش آموزانی که از تحصیل بازمانده اند توجه زیادی کنیم؛ چون حتی اگر بتوانیم یک دانش آموز را به محیط آموزشی بازگردانیم، شاید همین دانش آموز آینده کشور ما را رقم بزند و یکی از دغدغه های ما این است.

علی طاهریان، مدیر آمورش و پرورش شهرستان کاشمر، با ارائه گزارشی از مدارس ضمن خداقوت به معلمین و دانش آموزان در امتحانات نوبت اول در مورد پروژه های در حال انجام گفت: مهم ترین اقدامات ما با خیرین در یک ماه و نیم گذشته، ایجاد تفاهم نامه ساخت پارک مشاهیر در اردوگاه امام خمینی (ره) با فرزندان زنده یاد علیخانی، انعقاد تفاهم‌نامه ساخت کارگاه هنرستان آمنه، انعقاد تفاهم‌نامه کارگاه هنرستان سینا، انعقاد تفاهم‌نامه چمن مصنوعی در دبیرستان زنده یاد آقایی، انعقاد ساخت سالن کارگاهی هنرستان استقلال با مشارکت خیز آقای زنده دل؛ انعقاد تفاهم‌نامه دبستان سه کلاسه در روستای گندم بر بوده است که امیدواریم به‌زودی و با مشارکت سایرین به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار