معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

هدف از تأسیس مراکز یادگیری محلی بهبود کیفیت زندگی سوادآموزان است

تهران(پانا)-معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، هدف از تأسیس مراکز یادگیری محلی را بهبود کیفیت زندگی سوادآموزان، توسعه مهارت های آنان و ایجاد زمینه اشتغال زایی آنها دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تأسیس مراکز یادگیری محلی بهبود کیفیت زندگی سوادآموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، اولین مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شهرستان قدس با حضور عربعلی زینالی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، قربان نجفی بخشدارمرکزی قدس و صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در آموزشگاه غیردولتی قلم زرین شهرستان قدس، افتتاح شد.

عربعلی زینالی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه این آیین، هدف از تأسیس مراکز یادگیری محلی را بهبود کیفیت زندگی سوادآموزان، توسعه مهارت های آنان و ایجاد زمینه اشتغال زایی آنها دانست و افزود: در مراکز یادگیری، سوادآموزان علاوه بر توسعه مهارت‌های دانشی و آموزش دروس دوره‌های سوادآموزی، 200 ساعت دوره مهارتی در زمینه های مختلف را می‌گذرانند و این موضوع بر تغییر نگرش و پیشرفت سوادآموزان بسیار مؤثر است.

در ادامه صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس نیز، ضمن ابراز خشنودی از افتتاح این مرکز یادگیری، گفت: یادگیری موجب زندگی بهتر می‌شود و امیدواریم سوادآموزان با یادگیری بیشتر، زندگی بهتری را تجربه کنند.

وی افزود: در مرکز یادگیری قلم زرین تا کنون 96 نفر در دوره های مختلف سوادآموزی، تحکیم سواد و انتقال ثبت نام شده‌اند و آموزش به صورت مجازی و گاهاً جهت رفع اشکال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری توسط 10 آموزش دهنده، در جریان است.

محمدی از آموزش رایانه به سوادآموزان این مرکز خبر داد و گفت: در حال رایزنی با مراکز آموزشی هستیم تا مهارت‌های دیگری نیز به مهارت‌های سوادآموزان اضافه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار