در شورای آموزش‌وپرورش استان یزد صورت گرفت؛

حسینی: اعتبار خرید ۴۵۰۰ تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند یزدی تامین می‌شود

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و جانشین وزیر در طرح هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس درس و یک مدرسه) و استاندار استان یزد و در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش این استان، تفاهم نامه تامین اعتبار خرید ۴۵۰۰ تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند یزدی امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حسینی:  اعتبار خرید ۴۵۰۰ تبلت ویژه دانش‌آموزان نیازمند یزدی تامین می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: نیمی از اعتبار مورد نیاز خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش‌آموزان نیازمند توسط وزارت آموزش‌وپرورش و با مشارکت خیرین تأمین خواهد شد و نیم دیگر اعتبار نیز با مشارکت استانداری‌ها تأمین می‌شود.

وی افزود: عصر کرونا موجب تعطیلی مدارس فیزیکی شد و مدارس مجازی باتکیه‌بر شبکه شاد به کمک تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان در این عصر آمدند. طرح هدایت با هدف تأمین وسایل ارتباطی هوشمند برای کلیه دانش‌آموزانی نیازمند کشور در وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است و نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها، نهادها، خیرین و آحاد مردم جامعه است.

حسینی با تأکید بر مشارکت استانداری یزد در تأمین نیمی از اعتبار این طرح گفت: خرید ۴ هزار و ۵۰۰ تبلت برای دانش آموزان یزدی ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که نیمی از اعتبار آن توسط استانداری و نیم دیگر نیز با مشارکت همه خیرین و نهادها و با راهبری وزارت آموزش و پرورش تأمین خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان استثنایی استان یزد نیز به ۲۲۰ تبلت نیاز دارند که از محل اعتبارات سازمان آموزش و پرورش استثنایی هزینه خرید ۱۱۰ تبلت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه یزد تامین خواهد شد و مابقی آن از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار