دیدار نماینده دانش‌آموزان مازندارن با مقام آوران کشوری و جهانی مسابقات رباتیک

تهران (پانا) - محمد محمدی؛ نماینده دانش آموزان مازندران در مجلس دانش‌آموزی، ضمن دیدار با جمعی از مقام آوران کشوری و جهانی مسابقات رباتیک، عنوان کرد که پیشنهاد اجرای جشنواره کرونا مهارت، پیگیری طرح همیاران سلامت را در این دوره در دستور کار داریم.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نماینده دانش‌آموزان مازندارن با مقام آوران کشوری و جهانی مسابقات رباتیک

محمد محمدی؛ نماینده دانش آموزان مازندران و ریاست کمیسیون علمی و آموزشی مجلس دانش آموزی به همراه کابلی؛ نماینده دانش‌آموزان تهران و ریاست کمیسیون ورزش و سلامت با جمعی از نخبگان، دانش‌آموزان و مقام آوران کشوری و جهانی مسابقات رباتیک دیدار و گفتگو کردند.

محمد محمدی، به دو طرح مطرح شده در سه نشست اخیر نمایندگان مجلس دانش‌آموزی مازندران اشاره کرد و گفت: «پیشنهاد اجرای جشنواره کرونا مهارت و پیگیری طرح همیاران سلامت را در این دوره در دستور کار داریم. جشنواره کرونا مهارت برای کشف استعدادها و سپس پرورش استعدادهایی است که در روزهای کرونایی دیده نشدند و هنوز قابلیت اجرایی پیدا نکردند؛ در عین حال به دنبال خروج دانش‌آموزان از فضای روانی نگران‌کننده از بیماری کووید19 است.»

او افزود:‌ «کشف ایده‌ها و استعدادهای دانش‌آموزانی که این روزها در منزل هستند، نیاز به یک برنامه هدفمند و دقیق دارد. برنامه ما این است که جشنواره کرونا مهارت، در محورهای مختلف برگزار شود و به همه‌ ابعاد خلاقیت و استعداد دانش‌آموزان توجه داشته باشد.»
در ادامه جلسه، ایلیا کابلی، رییس کمیسیون ورزش و سلامت ادامه داد: «مجلس دانش آموزی یک نهاد صنفی مشورتی است. زمانی که مسئولین تصمیماتی برای دانش آموزان می گیرند، با اعضای توانمند مجلس مشورت شود. ظرفیت عظیم و بستر فعال دانش آموزان ایرانی نشان دهنده قوی بودن آن ها در موارد گوناگون است.»
کابلی نیز در رابطه با حضور پر شور دانش آموزان در عرصه های سیاسی و اجتماعی تأکید و اشاره کرد: «رسالت دانش آموز ایرانی به فعال بودن است و از نخبگان دعوت کرد که در جشنواره های مختلف پیش رو شرکت کنند.»

وی ادامه داد: «باید از نخبگان حمایت شود و این از وظیفه مسئولان مربوطه است. همچنین هر چه سریع تر باید برای کشف استعداد های دانش آموزی زمینه سازی کرد.»

در پایان، غلامرضا شریعتی؛ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای حاضرین در جلسه، قول استفاده از ظرفیت های دانش آموزی را داد.

*مبینا سبزه علی، خبرنگار دانش آموز پانا منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار