بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

تهران (پانا)-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد یوم الله شهادت پیروزمندانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار بزرگ امت اسلام شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

سیزدهم دی ماه یادآور یکی از تلخ‌ترین و غم­بارترین روزها برای ملت مقاوم و بصیر ایران و حق طلبان و آزادگان جهان پس از ارتحال امام خمینی «قدس الله النفسه الزکیه» در تاریخ معاصر است. در این روز، سردار بزرگ و پرافتخاری آسمانی شد که نه­ تنها فاتح همیشگی میدان‌های مبارزه با ترورسیم و افراطی­ گری دست­ پرورده‌ استکبار و صهیونیسم جهانی، که فاتح قلوب ملت بزرگ ایران و امت اسلام و آزادیخواهان و عدالت­ طلبان جهان بود.

این شخصیت کم­ نظیر و نمونه­ ی برجسته تربیت­ شدگان اسلام و مکتب امام خمینی «قدس سره ‌الشریف» در چنین روزی پاداش جهاد بی­ وقفه و خالصانه خویش را با توفیق شهادتی بزرگ به دست شقی‌ترین آحاد بشر کسب نمود و چنان که در صحنه نبرد، پیروز همواره مبارزه با استکبار و صهیونیسم و اذناب و ایادی تروریست استکبار و نظام سلطه بود، با شهادتش نیز بر آمریکای جنایتکار ضربه‌ نهایی را وارد آورد و تزویر و عوام­ فریبی تروریسم دولتی آمریکا را پس از سال­ها تظاهر به طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر با اعتراف رئیس جمهور پلید و خبیث ایالات متحده و حمایت دیگر سیاستمداران صهیونیست بر ملا کرده و طبل‌ رسوایی مستکبرین و سلطه­ گران جهان را به صدا درآورد.

شهادت بزرگ قهرمان ملت ایران و امت اسلام، این سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم و چهره بین المللی مقاومت و اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام و قهرمان شکست استکبار که مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی،‌ فداکاری و معنویت بود هیچگاه از یادها نخواهد رفت و آمران و عاملان شهادت این اسطوره جهاد و شهادت و ولایتمداری و خدمت و معنویت، در عین این­که در برابر آن عظمت، حقیر و ناقابل­اند، باید هر لحظه منتظر انتقام سخت امت اسلام و حق­ طلبان عالم باشند.

بدون شک بیش از هر مقام و جایگاه دنیوی، سردار محبوب ما، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنده محبوب خداوند، و محبوب‌ترین، ‌وارسته‌ترین، شجاع‌ترین،‌ خلاق‌ترین و پرآوازه‌ترین فرمانده نظامی در گستره جهان بوده و آوازه منش اخلاقی و معنوی و اخلاص و وارستگی و شخصیت استوار،‌ پرصلابت و پرافتخار او در همه کشورهای جهان به ویژه در قلوب آزادگان آزاداندیش،‌ راست­قامتان ظلم­ ستیز و مستضعفان امیدآفرین طنین ­افکن خواهد بود و اندیشه‌ی همانندی با برترین الگوی دفاع مقدس و محبوب‌ترین فرمانده مقاومت در برابر مستکبران در بین آحاد انسانهای پاک‌طینت کشورهایی مختلف فزونی می‌یابد. مکتب شهید سلیمانی که ادامه مکتب حسینی و عاشورایی و مکتب امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است، پررونق‌ترین مکتب خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامی­داشت سالگرد یوم الله شهادت پیروزمندانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار بزرگ امت اسلام شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه رزمندگان و پاسداران اسلام در سراسر گیتی، به ویژه جبهه مقاومت و سپاه سرافراز انقلاب اسلامی و یکایک بسیجیان و آحاد ملت قدرشناس ایران اسلامی و خانواده معزز و مکرم آن شهید والامقام، برای آن شهید وارسته، علو درجات و همنشینی با پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و خاندان اطهر ایشان (علیهم السلام) و برای امت اسلام توفیق رهروی روزافزون راه نورانی آن شهید و پیروی از مکتب انسان‌سازش و برای همرزمان و منتقمین شهید توفیق عملی ساختن انتقام سخت از آمران و عاملان عملیات ددمنشانه و تروریستی شهادت آن عزیزان را مسئلت داریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار