تجلیل از داوطلبان ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون ۹۹

تهران (پانا)-مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون سراسری سال ۹۹ بدون احتساب سهمیه به ‌صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از داوطلبان ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ آزمون ۹۹

به گزارش «ایثار»، محمدعلی فقیه در این رابطه گفت: ۲۱ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون استفاده از سهمیه ایثارگری حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری شده‌اند که مراسم تجلیل از آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در دی ‌ماه برگزار می‌شود.
وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران طرح شاهد برای موفقیت چشمگیر علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری افزود: این مراسم با تعامل، مشارکت و همکاری اعضای طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موفقیت‌های روزافزون داوطلبان شاهد و ایثارگر افزود: نفر اول گروه ریاضی در سال ۹۵ و نفر اول گروه علوم انسانی در سال ۹۷ از داوطلبان شاهد و ایثارگر بوده‌اند که بیانگر تلاش، پشتکار علمی و همت فرزندان شاهد و ایثارگر است که در رشته محل‌های مورد علاقه پذیرفته می‌شوند.
فقیه افزود: علاوه بر این در سال ۹۴ رتبه‌های ۵ و ۶ گروه علوم تجربی، در سال ۹۸ نفر سوم گروه ریاضی و در سال ۹۹ نفر هفتم گروه هنر بدون احتساب سهمیه حائز رتبه‌های تک رقمی و زیر ۱۰ کشوری شدند که حاصل اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری است که از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار