برگزاری شب شعر و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی درملارد

ملارد(پانا)-برگزاری شب شعر با هدف گرامیداشت مقام سردار سلیمانی با حضور شاعران ملارد صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شب شعر و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی درملارد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، مراسمی با حضور شاعران و هنرمندان و جمعی از مسئولان شهرستان،با در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد.

امیر اسماعیل پورروشن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد گفت: سردار شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود و نسل‌های آینده از او به عنوان قهرمان ملی و سردار بی‌نظیر اسلام یاد خواهند کرد.

در ادامه، نادری فرمانده سازمان بسیج هنرمندان استان تهران با بیان اینکه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» یک شخصیت بی‌نظیر در جهان است که نه تنها جهان اسلام بلکه بشریت مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های این شهید والا مقام است، گفت: امیدواریم برگزاری این شب شعر بتواند گوشه‌ای از شخصیت بی‌نظیر و خدمات ایشان به جهان اسلام را بیان کند.

در این شب شعر که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد، ۹ نفر از شاعران عضو انجمن شعر و ادب شهرستان به خواندن اشعار خود در مدح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و همکاری بسیج هنرمندان و با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار