دیدار با خانواده شهید مدافع حرم؛

بصیرت سلیمانی ، میثاق فاطمی با حضور خانواده کاظمی شهید مدافع حرم در البرز برگزار شد

کرج (پانا)- دانش آموزان پیشتاز دبیرستان شاهد عصمت ناحیه ۳ کرج با خانواده شهید کاظمی مدافع حرم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد دیدار کردند .

کد مطلب: ۱۱۵۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت سلیمانی ، میثاق فاطمی با حضور خانواده کاظمی شهید  مدافع حرم در البرز برگزار شد

به گزارش پانا؛ دانش آموزان پیشتاز دبیرستان شاهد عصمت ناحیه ۳ کرج با خانواده شهید کاظمی مدافع حرم به صورت ویدیو کنفرانس دیدار کردند در ابتدای این مراسم همسر شهید کاظمی در ارتباط با دیدار خود و خانواده اش با سردار سلیمانی گفت: دخترم لیلا یک فیلمی تهیه کرد و برای زینب دختر سردار سلیمانی ارسال کردندو پس از یک ماه سردار خبر دادند که قرار هست به منزل شهید کاظمی بیایند.
همسر شهیدکاظمی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد:
سردار سلیمانی مانند پدری مهربان لحظاتی با دخترم لیلا به گفتگو نشست.
در ادامه این دیدار لیلا کاظمی فرزند شهید حمزه کاظمی عنوان کرد : لحظاتی که سردار در منزل ما بود احساس کردم پدرم برگشته.چرا که مانند پدر عزیزم از من خواست تا برای شهادتش دعا کنم.
دختر شهید کاظمی بیان کرد: سردار در آخر به من و خواهرم یک انگشتر به یادگار هدیه دادند و همچنین با دیدن من و لیلا گریه کردند و از پدرم برایمان سخن گفتند.
وی گفت: برایمان جالب بود که سردار دعوت ما را قبول کردند و بدون محافظ با دخترشان زینب به دیدن ما آمدند.
در ادامه همسر شهید کاظمی در مورد همسرش می گوید:شهید کاظمی در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشت و اکثر همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ایشان همیشه آرزوی شهادت داشت و از من و فرزندانم می خواست تا دعا کنیم به شهادت برسد ،شهید کاظمی به عنوان مدافع حرم بارها عازم سوریه شد‌و شش سال پیش در سوریه به شهادت رسید.
در پایان همسر شهید کاظمی تصریح کرد:حاج قاسم تاکید کردند که راه شهدا را ادامه دهیم.و من و فرزندانم سعی خواهیم کرد مکتب شهید سلیمانی را زنده نگه داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار